30 Mart 2012 Cuma

Floral Pantolonlar

Bahara yakışan, çiçeklere ait bi' moda "floral pantolonlar". Henüz çiçekler dallardaki yerini almadı ama tiril tiril kumaşlarla, pantolonlarda ve modadaki yerini aldı bile. Kimisi günlük giy-çık rahatlığında, kimisi cesaret isteyen şıklıkta. Ama hepsi kombinesi kolay modeller. Kendisi zaten rengarenk olduğu için kombinede başka bi' renge ihtiyaç duymayan, düz bi' beyzik, sade bi' sandalet veya babetle hem şıklığa, hem rahatlığa, hem de modaya taşıyacak bizi. Başta biraz yadırganacak belki de ama alışıldığında baharı-yazı şenledirecek.


Ben de en kısa zamanda bi' tane edinmekle şenlenmeye başlamak istiyorum. Floral pantolon modasını yabancılık çekmeden pek sevmemin sebeplerinden biri de çoçukken annem sayesinde rengarenk çiçekli, böçekli taytalarıma olan sevgimdir herhalde.


Eklemeden edemeyeceğim; modanın beşiği ülkelerde floral pantolonlar sadece bayanlar için değil, erkekler için de baharın habercisi olmuş durumda.


1 yorum:

  1. Ben de bunları hafta sonu heryerde gördüm, bayıldım. Stradivarius ve Zara'nınkiler muhteşem!
    Çocukluğumda benim böyle takımlarım vardı, pantolon ceket, Allahım Süheyl Uygur gibi geziyodum:) Ama çok eğlenceli:)

    YanıtlaSil